Selasa, 10 Mac 2009

Surat Untuk Awek...



Saya suka tengok jari awek saya...cantik
Betul ni sungguh
Sampai takut nak pegang...bukan takut patah
Takut nanti jari kitorang tak boleh tolong each other
Di satu hari yang giler forever
Depan yang Maha Esa

Saya suka tengok rambut awek saya...cantik
Betul ni sungguh
Sebab tu saya belikan tudung...bukan sebab
jeles orang tengok jugak
Tapi sebab saya nak tengok rambut iklan pantene dia
sampai bila2..
Bukan yang terbakar dek api neraka di suatu hari
yang giler forever

Saya suka tengok body awek saya...cantik
Betul ni sungguh
Sebab tu saya belikan dia telekung
Supaya masa dating dengan kekasih dia yang utama
dia lagi cantik dan berseri menghadapNya
Saya pun tumpang dapat pahala
pheh...syoknya

Saya sedih tengok awek saya
tak tido, tak makan, rindu kat saya..
Saya pun macam tu juga
ada prob yang sama
Dia tanya apa ubatnya..?
Saya pun bagi dia al-Quran untuk penenang jiwa
Semoga lebih cintakanNya daripada saya

Saya sedih tengok awek saya
Selalu pesan macam2 kat saya
Makan, minum, drive elok2
Tapi bila tengok movie sama2
Burn asar maghrib gitu aje..
Dia tak kata apa2
Berdosanya saya..

Kesimpulannya saya memang sayang dia..
Nak jumpa dia giler forever
Yang forever punya forever
Di dunia dan akhirat terutamanya
Janji nak share heaven sama...

Semoga kami saling mengingati
Dosa sendiri pun infiniti
Nak tanggung dosa dia pulak lepas ni..
Semoga kami menginsafi diri
Ya Allah...ampunilah kami..





0 ulasan: