Rabu, 18 Mac 2009

KECEWAkah mereka..???!!

mama dan abah


nuradilla = along
fakulti perubatan UNIVERSITI OF ALEXANDRIA, MESIR
peperiksaan UPSR = 5A
peperiksaan SSRA = 4A
peperiksaan PMR = 9A
peperiksaan SPM = 8 1A 2 2A


arif = adik (L)
SMK (A) SULTAN MUHAMMAD, MELAKA
SBP INTEGRASI SELANDAR, MELAKA
peperiksaan UPSR = 4A 1B
peperiksaan SSRA = 4A 1B
peperiksaan PMR = 8A 1B


nuradibah = adik (P)
SMK (A) SHARIFAH RODZIAH, MELAKA
peperiksaan UPSR = 5A
peperiksaan AMALI = 3A 1B


.................................................................................


Sedangkan aku kini.......



aku sekarang sedang berusaha apply sana sini mengikut kelayakan keputusan SPM aku yang 'terlalu cemerlang' daripada along...
aku tahu..aku tak dapat banggakan abah dan mama macam apa yang along lakukan..walaup0n abah dan mama k0nonnya bertindak memahami dan tidak memarahi aku, aku lebih rasa tertekan dengan sikap menerima mereka..aku tahu..mesti along, arif dan adik MALU punya adik @ kakak seperti aku..aku tahu..mentor2ku pasti kecewa dengan kegagalanku..

I'm really s0rry... HAMIZAN..DANIAL..NAJIB..FAIZ..ZIMA..ZANA..HANIS..JANNAH..NANA..PQA..DYAN..AHMAD EZZAMMUDIN n KWN2 len yang banyak luangkan waktu tuk ajari aku..

pada CIKGU AM..terima kasih atas kata2 semangat yang diberikan sebagai bekalan saya di hari muka..jasa cikgu akan saya kenang..dan terima kasih sangat3 kerna tidak jemu menatap muka saya s pelajar bermasalah dalam +M3..terima kasih juga pada tenaga pendidik di SBPIS..

tidak lupa juga buat USTAZ HAFIZ HAMIDUN yang sedia mendoakan saya walaup0n saya hanya sebagai peminat beliau..teruskan usaha ustaz dengan menempah kejayaan dalam industri muzik tanah air dan sebagai seorang pendakwah dan pakar m0tivasi bebas..alhamdulillah, ilham motivasi ustaz membuatkan saya lebih bersemangat meniti hari muka..insyaallah.

pengakhiran simfoni duka ini, aku harap tawaran kemasukan F4 kepada adikku arif ke SBPIS mampu merealisasikan harapanku yang tidak kesampaian dan harapan abah n mama...dan aku sekarang hanya mampu berpegang pada kata2 yang kawan2 n senior2 berikan ni..

kerana...


kerana...


ngahaha~~~~~~

teruk sangat ke keputusan SPM aku..??

nak tau aku dapat bape..??

j0m calling2..!!! tau mesej2..!!! tau 0n9 je..!!

0 ulasan: