Sabtu, 18 April 2009

harap maklum..

Assalamualaikum semua...
maafkan aku ya rakan2..bukan niatku membuat kalian tertunggu2 untuk menatap p0st terbaruku di sini..hakikatnya, kini aku diuji lagi dengan gangguan kesihatan secara terus2an..moga kalian mengerti dengan tahap kemampuanku untuk meneruskan perjuangan sebagai blogger..

terharu rasanya apabila membaca mesej2 yang ku terima baik di shoutbox mahup0n di inb0x handph0neku bertanyakan tentang perjuanganku sebagai blogger setelah hampir 3 minggu sepi tanpa berita..

oleh yang demikian, aku sedaya upaya bangkit dari pembaringan untuk menjelaskan tentang perkara duduk yang sebenar walaup0n kepalaku terasakan makin berat dan mataku agak berpinar2..
moga dengan makluman di sini mampu menjawab segala persoalan yang berselirat di pemikiran mereka yang sudi memikirkan diriku dan para pembaca yang aku sangat2 hargai..

sehubungan itu, nantikan p0st dan entry terbaruku tentang pengalaman outing terbaruku bersama2 FAUZIAH BT BASHIR dan HANIS HARLEEZA BT BAHARUDIN pada 17hb April 2009 yang lalu dan pengalaman suka dukaku sebagai penuntut di sebuah sekolah memandu di SEMANGAT INTRAJAYA SDN. BHD. pada episod yang akan datang..
[ itu p0n kalau aku berkesempatan dan rajin la..janganlah mengharap sangat..!! =p ]

doakan agar tahap kesihatanku beransur pulih ya...

wassalam..

0 ulasan: